Digitalizace přichází i do psích salonů

Pokrok a modernizace uhání mílovými kroky kupředu ve všech směrech, ve všech oborech a psí salony nejsou výjimkou.
Zautomatizovat vše, co je možné, zefektivnit nudnou, zdlouhavou práci jako je administrativa
a mít všechno přehledně, jednoduše na jednom místě. To zní přeci skvěle.

Z vlastní zkušenosti to ale jistě sami znáte, lidé se obecně dělí na 2 tábory – ti, kteří doslova milují změny, novinky a inovace vs. ti, kteří vynaloží všechny své síly, jen aby nemuseli cokoli měnit.
Ať už jste na jakékoli straně barikády, ráda bych vám představila software pro psí salony → ZOOSoft.
Program, který vznikl na základě požadavků a přání psích salonů z Česka i Slovenska a byl vytvořen ve vzájemné spolupráci s jejich majiteli tak, aby přesně vyhovoval potřebám groomerů.


dashboard ZOOSoft.png

V pár jednoduchých bodech je pro každého podnikatele důležité: 

1) mít pořádek v klientech → k ruce vám je detailní kartotéka klienta / mazlíčka, která eviduje od základních informací o majiteli, přes informace o pejskovi (kočičce, králíkovi) – očkování, stáří, alergie, typ srsti, povaha atd., až po ty nejmenší detaily.
Pro hladkou práci najdete v kartě „timeline“, tedy časový přehled, kde vidíte historicky všechny prováděné služby včetně vašich poznámek, ale i veškeré zakoupené zboží. Nechybí ani galerie (fotky Před a Po).
Máte tak o zákazníkovi a jeho mazlíčkovi vše ve vychytané kartotéce.

2) přehledný zálohovaný kalendář objednávek a s nimi spjaté automatické připomínkové SMSky → interaktivní sekce objednávek je zásadní rozhraní propracované tak, aby během dne plnilo všechny vaše potřeby.
Oceňované jsou jak majiteli, tak zákazníky automatické připomínkové SMS zprávy. Možností je ale nespočet - hromadné rušení objednávek při nemoci, reklamní pobídkové zprávy… O využití a přínosu SMSek třeba příště. 

3) zúčtování s klientem + tržby → v ZOOSoftu můžete účtovat rozličnými typy plateb (hotovost, platební karta, QR platba, voucher, kredit, barter) a účtenku odesílat třeba na email.
Veškeré tržby pak vidíte přehledně v grafech. Nechybí ani celkový obrat firmy, přehledy neprodávanějšího zboží a další vychytávky.

4) podklady pro účetní → času strávenému nad účetnictvím a schraňováním dokladů můžete dát sbohem. V ZOOSoftu vytisknete na konci měsíce předpřipravený dokument pro účetní na 2 kliknutí, to je vše, máte hotovo. 😊 

Mohla bych pokračovat (evidencí a hlídáním skladových zásob, elegantně zpracovaným GDPR, možností napojení na EET/eKasu, blacklistem pro neposlušné zákazníky, vouchery…) ještě dlouhým seznamem funkcí, které se v praxi hodí.

Cíl programu ZOOSoft je jasný – usnadnit a zefektivnit práci majitelům psích salonů, ušetřit čas, ale i nervy a možnost vysypat z hlavy nespočet myšlenek a informací.

Pokud tedy patříte do týmu „nadšení pro inovace“, můžete prozkoumat více o programu na www.zoosoft.cz a zdarma si ho vyzkoušet na vlastní kůži.
V případě, že jste tým „nemám rád/a změny“, přesto dejte ZOOSoftu šanci a omrkněte ho. Práce s ním je jednoduchá, intuitivní. Jak ráda říkám: k využívání programu není třeba mít „vystudovanou informatiku“😊 a benefitů, které vám přinese, je mnoho. Není se čeho obávat.
Případné dotazy ráda osobně zodpovím na 723 813 687 nebo podpora@zoosoft.cz.

Jak vnímáte modernizaci a změny vy? Potrpíte si na profesionalitu a posouváte se rádi na novou úroveň? 

Autor článku: Lada Bednářová (za tým ZOOSoft)


ZOOSoft nabízí členům asociace 2 měsíce vedení programu zdarma + modul Synchronizace objednávek s Google na celý rok.
Tento benefit se opakuje každý rok po dobu vašeho členství v PGACR. Při objednávce uvádějte kód PGACR


Který salon je "TEN SPRÁVNÝ" ?